100110

Vissa år går förbi obemärkta. Vissa sekunder glömmer man aldrig. Sekunder man minns tydligare än de samlade minnen man har på ett helt decennium. Ett lyckligt minne kan få oss att skratta, ett sorgligt att gråta. En handling kan vara avgörande för en hel framtid. Medans de flesta handlingar vi utför under en hel livstid, bara är upprepningar av vårt förflutna. Tid, något som hela vår tillvaro är uppbyggd kring. Men aldrig vår existens.

Jag har gett mig på en storsortering av alla mina bilder som fört mig långt ifrån dagens datum. Den första på Yasmin, tog jag precis när jag börjat fota på gymnasiet 1996.

Här är ett till par gamla favoriter som dök upp:

Leave a Reply

